جشن روزه اولی ها در آستان مقدس بی بی سکینه (س) 

برپایی ضیافتی ماندگار برای روزه اولی که در آستان مقدس بی بی سکینه (س) سر سفره مبانی اعتقادی می نشینند
کد خبر: ۹۵۰۲۹۸۸
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جشن ۱۲۰ دانش آموز روزه اولی مدرسه دخترانه حجت بخش صفادشت شهرستان ملارد، با هدف ترسیم خاطره‌ای ماندگار برای آنان در آستان مقدس بی بی سکینه سلام الله علیها برگزارشد.

 جشن روزه اولی ها با هدف شکل‌گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش‌آموزان، ترسیم خاطره‌ای ماندگار برای روزه اولی‌ها، تشویق آنها برای توجه به انجام فرائض الهی و آشنایی دانش‌آموزان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان می باشد.

 این برنامه شامل بیان فلسفه روزه در قالب قصه گویی با زبان کودکانه و پخش کلیپ‌های کودکانه رمضان، برگزاری مسابقه مذهبی ویژه ماه مبارک و توزیع افطاری بین کودکان است.

دانش آموزان به عنوان آینده سازان این نظام و انقلاب علاوه بر اینکه رشد علمی پیدا می کنند، رشد معنوی را نیز کسب و با اعتقادات کامل، مدیریت انقلاب را در آینده به دست گرفته و ادامه می دهند.

در این برنامه معنوی که به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش و فرهنگی آستان مقدس بی سکینه سلام الله علیها و حوزه خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها برگزارشد، مهدی دستگردی بخشدار صفادشت، حاجی زاده مشاور فرماندار و مسئول اموربانوان و خانواده فرمانداری و خانواده های دانش آموزان نیز حضورداشتند.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار